maandins

Alla inlägg under februari 2010

Av maandi - 28 februari 2010 21:56

Tror jag haft 5 olika frisyrer och facelooks idag. Här kommer dom;

  

Godmorgon Mandi :')

  

Försök till att se vettig ut.

  

Fick ett ryck..

  

Retarded som vanligt :)

  

Hm, nu ser jag ju normal ut!


Haha åh, orka blogga♥

Av maandi - 28 februari 2010 21:47

.. och det tog bara 9 timmar typ. Bra. Men jag har faktiskt problem att göra det jag ska. Tycker inte om när folk säger åt mig att göra något. Roligare att göra det man känner för. 

  Kolla va duktig jag varit. Hehe. Hihi. 

Av maandi - 28 februari 2010 15:45

Mamma och jag har gjort ''lunch''. Jag försökte göra bananchoklad men det gick sådär.

Vi åt korv också. 

 korva  kletigt. 

Av maandi - 28 februari 2010 14:15

Jag har mer än 10läsare, hihi vad överlycklig jag är. Så jag tycker att minst tre utav er kan hjälpa mig lite nu. Vilket är snyggast? 

 

Måla alla fransar eller Bara överfransarna?

Av maandi - 28 februari 2010 13:01

God dagen, söndag idag och vi alla vet väl vad det betyder?

Jag ska i alla fall städa mitt rum. 

Och jag slänger bara saker när jag inte orkar med dom.

Får inte plats med något på skrivbordet

 Så fort jag tar något från sminkhyllan så rasar minst tre saker ner. 


Så aa.. Lägger in en dagens outfit sen, första gången lixx ;);)

Av maandi - 27 februari 2010 22:15

Du gör mig till en idiot. Idiot - Noll Disciplin 

Och ja, jag blev kär i bandet och låten. Crazy, Yes I Am. 

  

söta pojkar, hihi 

Av maandi - 27 februari 2010 22:07

Det har snöat hela natten och dagen så jag tog några bilder när mammi och Linda skottade:

  Stark tjej skottar!  Linda kastar ganska mycke snö på Kapten.  Och Kapten går till attack!  Så Linda kastar lite snö så att han springer iväg

Jag vet!

   Han sprang så att Linda fick lyfta på benet.. *host*

   Linda säger: Kom hit byracka så ska du få se på lyfta på ben!

Kapten: Hjäääälp mig.

Av maandi - 27 februari 2010 21:32

Så när jag, systrami och mamma kommit till Birsta gick vi och tog en latte. Eller jag tog en smoothie, men samma sak. Nästan. Sen gick vi runt och kollade, väldigt roligt. Deras humor är så dåligt att den är rolig. 


en klänning från monki med cupcakes. dock inte på rean.. 210 kr.

torrschampoo, 50kr coopforum

ansiktsrengöring, 65kr åhlens

en konstig halsduk från rutmfl, 40 only

en ring från ginatricot, jättefin. 80kr 

Skapa flashcards