maandins

Alla inlägg under april 2010

Av maandi - 29 april 2010 22:41

Godkväll. Är väldigt trött och slö, känner för att sova tusen år.

Eller i alla fall tills jag är 17år.


Ja jag vet, jag ska göra en ny header imorgon när jag har tid.


Fick sluta en timme tidigare ungefär, det blev helt konsigt där på slutet. Men ja, gick hem och sedan ut med hunden. Gick hem, sen kom Jens och Wålle. Dom väntade med mig medans jag väntade på bussen, dom skulle cykla omkring. Verkar inte vara så roligt..


Åkte in till stan, sen till Birstaa City med mamma. Kollade på objektiv. Sedan upp till Korsta och umgicks med Betty och Alex. Vi åt mat och kollade på tv typ. Mamma kom och hämtade mig, åkte till hennes jobb och tråkade där sen åkte vi hem och här sitter jag.

Köpte ett objektiv, men har lite ångest för jag vill köpa andra saker och vet inte om mina födelsedagspengar räcker.. Får se, har inte testat det än.


Nästa helg åker jag förmodligen till Stockholm, eller jag ska och vill. (problemen löser vi, jag vill det och lovar dig.) Med Amanda, Ted och Albin. Orkar inte berätta mer, men det kommer vara tröttsamt. Lägga sig klockan 11 och kliva upp klockan 06.00 för min del.


Jag är lite arg, för att jag vet inte riktigt vart min mobil är och jag orkar inte riktigt leta. Jag orkar inte städa mitt rum eller kliva upp imorgonbitti heller. 

Jag är lite ledsen för jag kommer antagligen sitta själv på mitt rum imorgonkväll när alla andra är ute och flänger.

Jag är ganska glad, för att alla tjejer i min klass är så grymt underbara. ALLA, verkligen ALLA.


Nu ska jag sova. Godnatt! /mndy(haha)

Jag är ju som jag är,

Tatuerade mig igår, eller ja. Jens ritade på min arm.

Av maandi - 29 april 2010 13:00

Hallå! Sitter på skolan i datasalen just nu, de flesta verkar ha damp.. Henke godkände mitt hus, rikigt najs.

Julius brosa heter Optimus Prime och Erik är en badboy tydligen. Julia chattar med Anna Anka och Albin är kaxig.

 

Spinningen igår gick bra, trodde jag skulle svimma efter en halvtimme men blev det roligt!

 

Ikväll ska jag träffa syster min, och åka till Birsta.

Hörs! /maaandi

Av maandi - 28 april 2010 15:56

Igår var roligt. Min farbror med fru kom inte för dom åkte in och födde en bebis, grattis =D Haha. Hans fru, jag och bebisen fyller år samma dag. Tre stycken samma dag i samma släkt? Galet.


Albin och Fredrik kom hit och fikade sen drog dom. I ett snöre ;pPpPppP Haha, ett sånt tillfälle(hihi).


  Kim och Aron      

Isac Moa och Ronja

Haha biff? naaaaat

Smink, mobil, minneskort, klocka och smink (L)

Fick ett stativ utav Malin, Stefan, Moa och Isac.

Visst hade Isac gjort ett fint kort?

                                         .                                                   

        


Idag på skolan hade vi alkohol och drogtema dag. Den var faktiskt rolig. Riktigt bra kille på föreläsningen, läskigt likt Cassandra (amerikansk vän)s pappa. Riktigt riktigt läskigt. Skrev en seriös, ganska lång uppsats sista timmen också. Stolt faktiskt.


Efter skolan följde Albin, Fredrik, Calle, Alexander, Ted och JoelM med hem. Vi fikade upp det som blev kvar igår( fast dom tyckte inte om min kladdkaka=( ) men dom åt upp alla chips iställe. Haha.

Nej nu ska jag typ pilla på mina presenter, och ikväll ska jag på spinning! Eftersom att jag aldrig tränar kommer jag nog vara helt död. Enligt min syster så :) Det var roligt när mamma och jag kollade på reklam en dag. Så kom reklamen för Cougar Town upp. Då var dom på spinning:

Mamma: Det där ska vi göra.

Han på reklamen: UPP I SADELN ERA FETA LATA KOSSOR.


Haha så sjukt roligt! kiss o bajs ;) /mindy


Av maandi - 27 april 2010 15:13

Tja! Kom till skolan imorse och dom som stod vid dörren sa grattis. Julia och Emma bland annat. Sen när jag kommer till skåpen får jag sms från dom, grattis. Haha. Gick in på egen studie tid när Albertina kommer ingåendes och sjunger. Jag får två maränger av henne, hihi hon är typ en utav världens gulligaste tjejer.


Dagen flöt på, franska klassen sjöng för mig och Albertina. Åh herregud vad jag tycker om födelsedagar.

Ines Agnes Marie och Ida ringde och sjöng för mig också! tjihoo


Har en väldigt frestande tanke på att ha på mig en prinsesskrona ikväll.. Är ju liksom en miniprinsessa och det är ju min dag. Får se, hihi.


Och min farbror med fru åkte in på BB så dom kommer inte ikväll, hihi va roligt! Min kusin jobbar, men annars kommer nog resten utav släkten i närheten. Åh så mysigt. Helt exalterad.


Ska hjälpa till med något och sminka mig. Wiiiiie! /manaadi


 

   

       

Av maandi - 27 april 2010 00:15

14 år idag. Fy h*lvete vad tiden går snabbt.


Inte riktigt bara min dag så grattis Ann, Therese och Evelina.


 

Lär se ut så här imorgonbitti om mamma och pappa kör samma tradition som alltid..

(tidsinställt inlägg)  

  /fjortis mandiiii

Av maandi - 26 april 2010 22:21

Satte på mig en stor mysig tröja och satte i en rosett i luggen. Sen städade jag. Hittade ett presentkort där jag hade julklapparna i julas. Tvåhundra svenska kronor på Rut mfl. Grymt!


När jag var i Stockholm fick jag min systers gamla Ipod, i ett rosa skydd. Tror det liksom var min födelsedagspresent. Fast hörlurarna var väldigt trasiga(bild kommer) och jag måste köpa en laddare/överföringssladd. Men ändå!!!


Städade rummet, åt världens godaste middag(nudlar och kyckling i cocosmjölksås), lockade håret och nu sitter jag och gör ett pärlarmband. Har läst att Amanda och Frida gjort smycken med pärlor så jag blev ju tänd på det. Har gjort tre enkla regnbågs armband. Så fint!


Tycker att det är fränt när Fergie sjunger

People in the place
If you wanna get down
Put your hands in the air
Will.i.am drop the beat now


Ska sova nu, natti! /odizen 

Min dag imorgon btw!



Av maandi - 26 april 2010 18:03

Haha pratar med Jöllan på msn. Hon vill ut och promenixa.

 

Sooo true, ällääää?

Av maandi - 26 april 2010 17:11

Vill åka till Finland nu. Vill cykla ute på åkern bredvid mormor.

Vill kasta boll med Julia och Elias mot ladu-väggen. Vill bada i havsvattnet där ''pon-tåån-enn'' finns. Vill tvätta mormors bil.....

Haha.


Skolan var rolig idag. Roligt när mina klasskamrater håller i idrottslektionerna, även om vi förlorar så är det grymt roligt!

Efter idrotten när vi åt lunch så tog såsen slut när jag skulle ha den. Så jag väntade och fick någon som smakade skit. Såg ut som mosad potatis i den, + att den smakade för mycket boston gurka. Sen när jag skulle slänga tallriken så fanns det god sås igen, elakt =(

Det enda roliga sen var väl tjejsnacket. Anna är en sån grym lärare! Blev rörd när hon berättade om sin pojkvän, så himla fint :')


Grattis Jontiboi, fjårtiz jävel idag du!

Ska städa mitt rum nu, kommer inte lyckas känns det som../mns


 

Så smart!!!!!! Fan älskar Janne Långben (L)

Ovido - Quiz & Flashcards