maandins

Alla inlägg under februari 2010

Av maandi - 17 februari 2010 17:25

Kollade på två Fringe avsnitt och sen dök Albin och Amanda upp. Vi fikade lite sen har vi suttit och dampat på mitt rum. Ska dampa lite mer innan dom går, HEEEJ JAG ÄR AMANDA BORG HAHAHAH HERRÅ ;)

Av maandi - 17 februari 2010 12:46

Idag är jag sjuk. Fast jag mår mycket bättre nu. Vaknade i alla fall sju, åt frukost och kände att jag inte kunde gå till skolan. Gick och la mig igen, vid halv åtta kom Amanda, Albin, Corne och Maltie hit för dom hade två timmar hål. Blev arg då, dom väckte mig ju! Men vi satt inne i mitt rum och pratade lite(albin spelade).  Sen gick dom, jag somnade och vaknade nyss och åt en macka med pappa och ska se på lite Fringe avsnitt nu. 


 When I look at you.... ♪

Av maandi - 16 februari 2010 21:35

Uscha, har en stor finne mitt på nästippen. Jag tycker inte att det är äckligt med finnar, men jag blir så sur när jag har en röd nästipp. It's sooo not Mandi-style! haha det är så fult när Kissie skriver så. Typ Rudolf-style, så jag får väl kallas det..


Fick en söt puma-väska utav Beatrisen, och busade med Ronja. Betty är typ så här brun

-------> . haha, Mycke brunare än mig i alla fall. Avundsjuk lillasyster? Yesbåx.


bilden är redigerad för att rödheten ska synas mer. d0n't liK3 fiNNarr

Av maandi - 16 februari 2010 16:45

Jag tycker om dig Wayne .


Idag efter skolan så gick jag, Angie, Emme och Tina och tränade lite. Det var skitkul, faktiskt. Skönt framför allt, bara avslappnande. Stolt, haha. 


Nu kom min älskade syster hit, hon har varit i Thailand två veckor så jag ska umgås med henne och Ronja. smell u later


Av maandi - 15 februari 2010 21:55

Min dörr till mitt rum står ju alltid öppen, och jag stod och dansade lite framför spegeln när helt plöstligt mamma och pappa glor på mig från ''arbetsrummet'' och vardags rummet. Dom började flina och jag kände hur paniken kom.

''Vad har jag gjort nu'' tänkte jag. ''Vad äre?'' får jag ur mig och börjar flina. 

''Nej nej det är bara så kul när du sjunger här hemma'' säger pappa och ler. 

Så jag är väl glad, för jag sjunger aldrig när någon annan är i närheten. helt bra och vettigt inlägg ja :) 

 

No

Av maandi - 15 februari 2010 19:41

Blev att jag stannar hemma inatt, orkar inte sova borta. Så nu sitter jag och pluggar matte, det är ganska kul. Inte jobbigt precis. 

 tror att min hylla vill bli städad.. det i färg använder jag, allt annat slänger jag dit för jag vet inte vart jag ska lägga det? Haha jag måste sluta lata mig så mycket. Back to the math now!

Av maandi - 15 februari 2010 16:52

Ja idag på skolan hade vi skridskor, det var roligt. Tror inte att jag gjorde något knasigt, förutom att ramla två gånger men sånt händer ju. Ellerhur?  


Ikväll ska jag göra matte, fysik, kanske religion och biologi så det lär bli en rolig kväll! Om jag nu orkar göra allting.. Jag vet faktiskt inte om jag ska sova i Bettys lägenhet eller inte, hon kommer hem imorgonbitti så det är sista natten jag har chansen att sova där om jag vill sova själv, ska jag eller ska jag inte?


 

dom här två chokladbilarna har krockat! den ena gick tillochmed av :(älskar bilar):

Av maandi - 14 februari 2010 22:52

 Ny superhit ute med Ronja!

''Dom stora pojkarna'' på dagis hade tydligen lärt henne denna. Hon är 3år, fyller 4!


Ovido - Quiz & Flashcards