maandins

Alla inlägg under mars 2010

Av maandi - 14 mars 2010 01:17

Sitter och lyssnar på Eric Saade och Justin Bieber och då känner jag mig väldigt.. weird, men låtarna är bra. Manboy och LoveMe.


If you want me to call you manboy

then you have to call me womangirl.


Sen förstår jag inte varför man klagar på att AnnaBergendahl vann Melodifestivalen (som jag tyckte var bäst i år utav alla år förutom tre andra gånger) och gör facebook-grupper och klagar iställe för att ha röstat på någon annan så att hon inte vann? Då sa min vän Calle ''men palla lägga pengar på en liten tävling'' , JA MEN PALLA GÖRA GRUPPER OCH KLAGA? Done is done, fuck you.


Jonathan sa att jag får han på bra humör också,

känner mig stolt över mig själv :')

Av maandi - 13 mars 2010 19:35

Idag så åkte jag till Hassela och åkte slalom med mamma och pappa. Jag ramlade bara 1 ½ gånger, high five! Nä men det var väldigt plågsamt för mina smalben och fötter. Och från början kom jag inte ihåg hur man gjorde eftersom att jag bara hade åkt 4 gånger tidigare i mitt liv.. Så då blev jag arg och började grina.


Det var faktiskt roligt att åka liksom ''slalom'', alltså så där sicksack - u get it?

Backen kändes isig, men det var bättre än där det var typ ''lös-snö''.

Have you antecknat det nu?

Och om någon känner för att åka med mig känner jag att jag faktiskt vill, wiho.


    Lutande strippset i senchup à la mandion.



Nu ska jag gå och vara supersocial med min kusinvitamin, Moa och päronen.

Schlagerkväll/tjejkväll + pappa.

/mndin

Av maandi - 13 mars 2010 19:28

Igår så åkte jag in med pappa till staden och vi köpte massa små saker. Otroligt glad över det.Bara bra saker.... hehe. Vi köpte med oss kina-mat hem från Ming Palace, och jag måste bara säga att det kan inte finnas något ställe i hela världen som gör godare mat än dom? Mums.


Jag är cool som kan äta med pinnar.


Vid 10 någongång så hittade jag mitt ansiktsmålnings-kit och gick lös på det. Försökte göra liite LadyGaga look-a-like men det gick sådär.


 

Bara typ... fantasilöst. 6årings look a like.


Kolla, pärlor i håret!
 

Jag behöver din hjälp.

Av maandi - 13 mars 2010 17:28

OME, nu dog jag. Längtar typ liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite granna!

Av maandi - 13 mars 2010 00:00

Grattis på fjortisdagen Jullan, nu är du officielt fjortis.


 

Av maandi - 11 mars 2010 23:30

Satte på sig basketskorna, utan strumpor, oknutna och sen när hon gått tre meter på gatan insåg hon att det var otroligt kallt om fötterna och att det var väldigt slaskigt. Smart brud.


Såg halvt på en ganska bra film idag ''Brudar på hjärnan'', den verkade bra.


Fick panik när jag såg att bussen gick om 20minuter så jag släppte ut håret, slängde ner 5 tänkbara klädesplagg, kastade ner allt smink i väskan och hoppade i sina basketskor som blev oknutna. Sprang i slasket, och genvägen till busstationen var full med tösnö så jag fick ta omvägen. Fick mer panik när jag såg att bussen stod där, men orkade verkligen inte springa mer. Ganska jobbigt i all slask liksom. När jag har 20 meter kvar kanske så kliver busschaffören ur bussen och gör tecken till mig att jag ska ta det lugnt. Såg antagligen helt messed up. Så jag går till bussen sista 10meterna och hinner. Gud vilken lycka.


Hade det roligt hos Ines, det var lite konstigt men det var roligt (':


Hade typ sån facelook och frisyr. Crackad bild, and u love me.

Av maandi - 11 mars 2010 16:23

Nu ska jag sminka mig, sen åker jag in till staden. Där ska jag träffa mamma i två timmar och göra något, typ äta. Efter det äre 16års fest för Ines.

Alltså herregud, jag tror fortfarande att jag är 12år och Ines ska fylla 14 år och alla som är 16 år är väldigt stora och gamla. Alla som är 14 år är otroligt coola och jag kommer aldrig bli som dom.

Men se nu, nu är jag snart 14år, Ines ska fylla 16 år.. Aj aj.


 


I am just a girl with a crush on you.


/ mndin

Av maandi - 11 mars 2010 14:30

Igår så var jag med Agnes och Fredrik. Vi slog ihjäl minst två timmar med att kolla på en ganska dryg film på gården. Sen gick vi hem till mig där jag sminkade Fredrik lite.



En sån sötipompilompi.

Ovido - Quiz & Flashcards