maandins

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Everything Comes Naturally

Av maandi - 16 april 2010 23:19

Lärde mig stava naturally förut, nat ur ally. *stolt*

Kom på att om man älskar Jason Derulo och skriver JasonDerulo(L) blir det Ja son, deru Lo(L). Smart!


Kom även på att jag älskar vissa svenska filmer.

Sommaren med Göran, jag skrattade så jag höll på att kissa på mig vissa stunder. Pinsam humor är grymt.

Hip hip hora, Linas kvällsbok & I taket lyser stjärnor är sånna där bra svenska tonårs filmer. Dom är sånna man kan kolla på om och om igen utan att lessa för det finns inte så mycke att lessna på. Eller ja, något i den stilen.


Jag vill baka cupcakes. (note to myself, kolla med meab om 82.) Typ dekorera och bara göra dom helt puttinuttiga. Rosa med hjärtströssel


Jag är arg, för RPattz vill snagga sig. Då har han inte fluffet som han kan dra en hand genom sen, det kommer bli helt konstigt. Det är bara en film kvar, snälla snagga efter det!(läs med skrikig röst.)

Jag längtar till den tredje filmen för jag har lessnat på tvåan, och jag hoppas att den fjärde blir två stycken filmer. Fyran är bäst.


Jag fyller år om 11 dagar, finns fyra saker jag vill ha.

¤ klocka

¤ ett fototillbehör

¤ ett stort pärlpaket

¤ träningskompis

(den sista behöver ni inte slå in, ehe)



Jag är glad, nu ska jag sova.

We were always meant to say goodbye. /en trött mandi


 

Älskar det här skrivhäftet jag köpte i Sthlm.

 
 
Elin

Elin

17 april 2010 12:31

Jodå det kan jag nog göra :)

http://nevnarien.se

 
Johanna (foto)

Johanna (foto)

17 april 2010 14:08

Fin blogg du har ;)

http://yoshnacool.blogg.se

 
Johanna (foto)

Johanna (foto)

17 april 2010 18:40

sv: tack du med;)

http://yoshnacool.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maandi - 4 januari 2011 13:07


Nä nu satan. Hejdå bloggplatsen. Hejsan blogg.se Snälla,snälla,snälla,snälla fortsätt läs på den här.     Fick utav casssandraaaaaaaa, var massamassa smycken i paketen! ...

Av maandi - 3 januari 2011 12:26


Hej. Pappa kom nyss in med ett paket från Cassandra. Hahaha, ''first class mail''. HIHI. Ska öppna det, sen går jag och simmar. Sen ska jag byta blogg, sen byter jag den. Hejdå.   @weheartit ...

Av maandi - 31 december 2010 03:48

         (har klackisar på mä, bredvid stora systern vetdu)     (ronja fick smink. hon la läppstift på ögonen, mycket också. fint liksom)             (plus nattkläder. extra batteri,självutlösare,diffuser to ma camera.)   (rensade ru...

Av maandi - 30 december 2010 01:31

Sitter och kollar igenom min spellista. Har jättekul. Har gjort en fin liten text.   You make me hate sex, And you're a psycho killerAnd i'm fifteen, and you belong with me, and, and, wait for it, WHIIIITE HOOOOOORSEEEE.*and then you were a lovef...

Av maandi - 30 december 2010 00:04


Oj vad jag lovar saker. Jag har faktiskt knäppt bilder idag. Och imorgon ska jag berätta sånt där ''ointressant fjortisbloggar''saker. Och efter nyår byter jag antagligen blogg, om jag hinner fixa designen ;> Och ni bryr er. Puss! Och Oc...

Ovido - Quiz & Flashcards