maandins

Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Vanilla Twilight

Av maandi - 23 april 2010 21:55

Igår på skolan hade Joel & Ted idrottslektionen. Vi körde paintboll med skumbollar. Riktigt roligt, fast lite jobbigt när 9:orna kom och kollade på mot slutet. Men jaja.


Efter skolan drog jag hem, mamma kom och hämtade mig sen åkte jag till Tonhallen och ''jobbade''. Min syster Betty var där så då blev jag mycket, mycket gladare. Det enda jag gjorde var nog att gå ut på scenen och diska allt efteråt. Men det var riktigt roligt, bara att vara där och längta hem för att fötterna värker är så roligt.

Skitpirrigt när jag skulle ut på scenen, hjärtat var uppe i halsen och jag skakade lite lätt som jag gör när adrenalinet går igång. Men det gick fort, jag var ''ett proffs'' som en kille sa.

 

Inte gott.. tycker synd om dom som åt det.

Beatrise Stålnacke mina damer och herrar.

(Hon brukar faktiskt vara normal, dålig fotostund bara.)

='D


Idag på skolan hade jag franska prov, det borde vara förbjudet med hörövningar på prov. Speciellt om man sitter några meter från högtalaren. Svårt språk att lyssna på också, blir arg nu.


Efter skolan har jag suttit hemma. Jens och Emil kom förbi, men jag kunde inte hjälpa dom så dom gick. Vill inte gå på gårn så jag får skylla mig själv att jag har tråkigt här hemma. Hade världens idé om att fota en sak, men blev så trött så jag orkar inte.


Imorgon ska jag antagligen åka och shoppa med mamma och pappa. Ska nog träffa morfar och Elvy för dom kan inte komma på tisdag =( Längtar nästan mer till jag ska klippa mig i maj än till min födelsedag på tisdag. Heeeeeelt galet.


Är arg, ska se på A Walk To Remember om jag lyckas nu.

Baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor
/mandi..

 
 
angelika

angelika

24 april 2010 21:19

vilken fin heather du har fixat:)
Det ser ut som att du har haft en toppen helg, vi ses på måndag Kram.

http://angelikaam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maandi - 4 januari 2011 13:07


Nä nu satan. Hejdå bloggplatsen. Hejsan blogg.se Snälla,snälla,snälla,snälla fortsätt läs på den här.     Fick utav casssandraaaaaaaa, var massamassa smycken i paketen! ...

Av maandi - 3 januari 2011 12:26


Hej. Pappa kom nyss in med ett paket från Cassandra. Hahaha, ''first class mail''. HIHI. Ska öppna det, sen går jag och simmar. Sen ska jag byta blogg, sen byter jag den. Hejdå.   @weheartit ...

Av maandi - 31 december 2010 03:48

         (har klackisar på mä, bredvid stora systern vetdu)     (ronja fick smink. hon la läppstift på ögonen, mycket också. fint liksom)             (plus nattkläder. extra batteri,självutlösare,diffuser to ma camera.)   (rensade ru...

Av maandi - 30 december 2010 01:31

Sitter och kollar igenom min spellista. Har jättekul. Har gjort en fin liten text.   You make me hate sex, And you're a psycho killerAnd i'm fifteen, and you belong with me, and, and, wait for it, WHIIIITE HOOOOOORSEEEE.*and then you were a lovef...

Av maandi - 30 december 2010 00:04


Oj vad jag lovar saker. Jag har faktiskt knäppt bilder idag. Och imorgon ska jag berätta sånt där ''ointressant fjortisbloggar''saker. Och efter nyår byter jag antagligen blogg, om jag hinner fixa designen ;> Och ni bryr er. Puss! Och Oc...

Ovido - Quiz & Flashcards