maandins

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Stockholm

Av maandi - 11 maj 2010 16:29

Okej nu ska jag få det här överstökat för min egen skull. Hatar min design just nu och är lite less på vissa saker. Så jag är arg.


torsdag: Åkte ner till Sthlm vid 12, var vaken hela resan och blev lite illamående mot slutet. Mötte upp Anders och Sylvana, och två stycken från Katrineholm(lund? äh). Åkte till Fryshuset och satt där och väntade. Sen kom alla och vi gick ner och käkade köttfärslimpa och potatis. Sen gick vi upp och gjorde några ''lekar''. Åkte till hotellet sen och chillade där hela kvällen. Alla var övertrötta och sjukt roliga.


fredag: vaknade, gick ner på hotell frukosten. Fixade klart, sen åkte vi till Fryshuset och hade föreläsningar. Vi gick på en hamburgebar några kvarter bort och käkade lunch. Efter det hade vi mer föreläsningar och lite grupparbeten. Sen åkte vi till hotellet och snyggade till oss lite, sedan åkte vi till Gröna Lund. Alla fick en hundring var för att käka middag så jag käkade en kebab.Hade skitroligt, tack Thelma Klara och Amanda <3 Åkte tillbaka till hotellet vid nio/tio och sedan chillade vi hela kvällen igen.


lördag: vaknade, hotell frukost, fixade oss och drog till Fryshuset. Hade en eller två föreläsningar, halvsov på en.. Hua. Åt någon vegetarisk lunch på Fryshuset och sedan skapade vi massa saker. Jag målade på lakan liknande saker. Sen åkte vi till Medborgarplatsen och gick och käkade på PizzaHut. Hur mysigt som helst! Åkte sen tillbaka till hotellet och många var uppe hela natten. Fast jag lyckades somna, sorgligt nog.


söndag: vaknade, hotellfrukost och sen åkte vi till T-centralen. Hängde där hela dagen, och hade våran Drop Dead. Sen gick vi och käkade på Burgerking, körde en till DropDead sen började alla åka. En efter en försvann alla, skittråkigt. Världens bästa gäng, längtar till nästa gång!

Grymt! muppmandi<3<3


Det finns massa bilder på Facebook,

orkar inte lägga upp dom här också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maandi - 4 januari 2011 13:07


Nä nu satan. Hejdå bloggplatsen. Hejsan blogg.se Snälla,snälla,snälla,snälla fortsätt läs på den här.     Fick utav casssandraaaaaaaa, var massamassa smycken i paketen! ...

Av maandi - 3 januari 2011 12:26


Hej. Pappa kom nyss in med ett paket från Cassandra. Hahaha, ''first class mail''. HIHI. Ska öppna det, sen går jag och simmar. Sen ska jag byta blogg, sen byter jag den. Hejdå.   @weheartit ...

Av maandi - 31 december 2010 03:48

         (har klackisar på mä, bredvid stora systern vetdu)     (ronja fick smink. hon la läppstift på ögonen, mycket också. fint liksom)             (plus nattkläder. extra batteri,självutlösare,diffuser to ma camera.)   (rensade ru...

Av maandi - 30 december 2010 01:31

Sitter och kollar igenom min spellista. Har jättekul. Har gjort en fin liten text.   You make me hate sex, And you're a psycho killerAnd i'm fifteen, and you belong with me, and, and, wait for it, WHIIIITE HOOOOOORSEEEE.*and then you were a lovef...

Av maandi - 30 december 2010 00:04


Oj vad jag lovar saker. Jag har faktiskt knäppt bilder idag. Och imorgon ska jag berätta sånt där ''ointressant fjortisbloggar''saker. Och efter nyår byter jag antagligen blogg, om jag hinner fixa designen ;> Och ni bryr er. Puss! Och Oc...

Ovido - Quiz & Flashcards