maandins

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Goodbye

Av maandi - 12 juni 2010 21:09

Jag har en plan. Tack sommarlov så att jag kan genomföra den.


Sen så hade jag ju avslutning igår. Mamma och jag gick och åt glass, åkte till stan, åt en hamburgare, åkte hem, åt en halv pizza och jag har inget bra samvete. Hahahahhaha fyfan vilken tjockdag. Men äh, vi lever en gång och mat är så<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


På kvällen tältade jag med Calle, Joel och Amanda. Emil kom vid 11 kanske så han sov med oss också. Alexander kom förbi men drog hem halv ett sen hade vi två besökare lite senare... Haha trodde ni skulle slocka i tältet. Sen pratade vi och jag halvsov till fyra när jag blev skit pigg så jag och över trötta Amanda låg och sjöng. Det tyckte inte pojkarna om.. Vaknade vid sju jag och då gick jag upp till mitt rum. Råkade väcka Emil =( Mamma var vaken när jag kom upp och jag hade kommit in så här:
- Akta jeansjackorna! Vad gör dom?!

Mamma: Vilka jeansjackor?

- Alla i hallen!!

*mamma går och kollar i hallen, men där fanns inga jeansjackor*


Haha sömnpratarn.. Har inte gjort någonting resten utav dagen. Har inte ätit något heller.. Ska krypa ner i sängen nu med en halv vattenmelon och se på lite Angel.Sova måste jag också få göraaaaaa.


Tycker om dig jag!

 

Söt Elin!

Bra dans, ursäkta fel fotostund för ansiktet kanske (':

   

Lysande Albertina, sången också!

 

Elaka Emma..

 

Fina Cornelia

Fina flickor

   

En till fin flicka också!

<3

   

Och barnsliga Julla :)


Godnattiiii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maandi - 4 januari 2011 13:07


Nä nu satan. Hejdå bloggplatsen. Hejsan blogg.se Snälla,snälla,snälla,snälla fortsätt läs på den här.     Fick utav casssandraaaaaaaa, var massamassa smycken i paketen! ...

Av maandi - 3 januari 2011 12:26


Hej. Pappa kom nyss in med ett paket från Cassandra. Hahaha, ''first class mail''. HIHI. Ska öppna det, sen går jag och simmar. Sen ska jag byta blogg, sen byter jag den. Hejdå.   @weheartit ...

Av maandi - 31 december 2010 03:48

         (har klackisar på mä, bredvid stora systern vetdu)     (ronja fick smink. hon la läppstift på ögonen, mycket också. fint liksom)             (plus nattkläder. extra batteri,självutlösare,diffuser to ma camera.)   (rensade ru...

Av maandi - 30 december 2010 01:31

Sitter och kollar igenom min spellista. Har jättekul. Har gjort en fin liten text.   You make me hate sex, And you're a psycho killerAnd i'm fifteen, and you belong with me, and, and, wait for it, WHIIIITE HOOOOOORSEEEE.*and then you were a lovef...

Av maandi - 30 december 2010 00:04


Oj vad jag lovar saker. Jag har faktiskt knäppt bilder idag. Och imorgon ska jag berätta sånt där ''ointressant fjortisbloggar''saker. Och efter nyår byter jag antagligen blogg, om jag hinner fixa designen ;> Och ni bryr er. Puss! Och Oc...

Ovido - Quiz & Flashcards