maandins

Alla inlägg under december 2010

Av maandi - 12 december 2010 23:14

 

  Resultatet..

Av maandi - 11 december 2010 10:24

TJA!

Asmysig kväll igår med flickorna små.

Kom hem, somnade på sängen med allting på lite efter tolv.

Vaknade halv sju, insåg att allting var på i rummet, släckte ner allt och la mig.

Insåg att det icke var någon idé, med tanke på att småbarnen vaknar väl snart.

Så jag tände allt, gick upp och så var Moa(litenbebis) var vaken.

En halvtimme senare vaknade dom andra två och nu ska vi göra ansiktsmålningar.

Hejdå /barnen.

 

  (Moa sover.)

Av maandi - 10 december 2010 11:01

Hej. HEJ. hej. Hej. HEJ. hej.

Idag är jag superglad, ska hämta tre böcker på bibblo och simma.

Barnhus ikväll, Ronja, Isac och Moa.

Kommer bli askul ;>

Fast jag kanske hittar på något med tjejerna, får se hur planerna slutar.

HURSOMHELST, jag är asglad.

Inge mer deppblogg, pusshej =D

ÅH, så lycklig!

Av maandi - 7 december 2010 23:40

Lånade ''Ursäkta att jag vill bli lite älskad'' idag.

Den är slut nu.


Och jag tror, att killar och tjejer har olika smärta.

Mitt hjärta gör ont igen,fast inte ledsen ont.

Utan typ, ontont, som i våras.

Då låg jag i sängen, kollade på stjärnorna och önskade mig saker,

och att allting skulle lösa sig, för stjärnor gör sånt, ellerhur?

Men nu kan jag inte se dom längre.


Mhm, ja, okej, vi säger så.

Bara allting blir okej så, mhm, visst, okej.

Och ordet ''förlåt'' finns inte i mitt ordföråd för det slösas bara då.

Så vi säger så. Hejdå, hör av dig. Snart tack, för det gör lite ont.


P.S Gud vad depp min blogg är. D.S

Av maandi - 7 december 2010 18:16

 

..skulle sitta fint på mitt finger. Godjul.

Av maandi - 7 december 2010 09:45

 

 

Av maandi - 6 december 2010 23:08

Hej. Är väldigt förvirrad med allt, skolan, mig själv, livet, familjen, vännerna..

(mamma & pappa, var inte orolig. jag är stor och klarar det)


Fick femte Nattens Hus serie boken idag, eller, lånade på bibblan.

Så nu ska jag läsa om dom fyra första när jag äntligen fått femte.

Ååååh, längtar såååå till andra boken.

Det ska publiceras nio böcker sammanlagt, och den åttonde kommer ut 2011.

Tror Gud skojas lite med mig ibland (;


Fastnade för en mening i första;

Det är svårt att tro att någon så vacker kan vara så ond.

Men det är ju ganska sant, egentligen.


Fotosuget mitt är sisådär,är lite less på min kamera som den är.

Såå, jag hoppas att tomten vet att jag varit snäll,

så jag får lite saker jag önskat mig. Skulle bli så trevlans kul då.


Kul jag har. Eller kanske inte. Godnatt.

      

Av maandi - 1 december 2010 22:30

Hej.

Har gjort en ny sak där uppe, tillfällig.. Fick världens bästa idé förut,

när det var mörkt och jag behöver solsken till bilden.


Hur är livet då? Jo tack. Syster kommer imorgon kväll, går på farfars begravning på fredag. Har färgat Jens hår två gånger, fick julklappar utav min chef.

Har lite koll på skolan, med det är väldigt rörigt.

Sen så vill jag ha två saker i julklapp, men det känns för dyrt så jag vet inte..


Jag är även lite sur, för det ser inte ut som att mitt hår har växt något sen i våras.

Önskar verkligen att jag hade sånt där ogräs hår, som växer, och växer, och växer.


Ja juste, blivit lite kär i en låt. Den verkar handla om ett ett krossat hjärta från en pojke. Men jag har inte ett krossat hjärta från en pojke, men den är bra ändå.

Sara Bareilles – Gravity


    

Ovido - Quiz & Flashcards